21 Nisan 2008 Pazartesi

Pazartesi 21 Nisan 2008

Not: Ödevini yapmadan gelenler var. Çocuğunuza ödevi olup olmadığını sorun. Doğru cevap almadığızı sanıyorsanız, bana telefon edebilirsiniz.

Matematik
Problemler
1-) Kardeşim 6 oyuncağını bana verince, benim oyuncakların 17 oluyor. Kardeşim vermeden önce kaç oyuncağım vardır?

2-) İki kardeşin yaşları toplamı 15’tir. Küçük kardeş 6 yaşında olduğuna göre büyüğü kaç yaşındadır?

3-) Bayrama katılan 5 öğrenci ellerinde 2’şer bayrakla geçti. Bayraklarının toplam sayısı kaçtır?

4-) Ablam 13 yaşındayken ben doğmuşum. Ben şimdi 7 yaşında olduğuma göre ikimizin yaşı toplamı kaçtır?

5-)Bir günde 30 dakika ders çalışan bir öğrenci 6 günde kaç saat ders çalışmış olur?

6-) Nisan ayı kaç gün sürer?

7-)Bir yılda kaç hafta vardır?

8-) Bir hafta kaç gündür?

9-) Boş bırakılan yerleri tamamlayınız. 42 – 44 – 46 – 48 – 50 – 52 -… - … - …… -……..- ……. - …. - …. - … - … .- 72 – 74 - 76 - …- … - …. - … .- …. - … .- …. -

10-) Şubat ayı kaç yılda bir 29 gün sürer? Neden?

Rehberlik Etkinlikleri:
Zorbalık:
Okullarda meydana gelen saldırganlık olaylarının bir türüdür. Yaşça daha büyük ya da fiziksel olarak daha güçlü olan öğrencilerin kendilerinden daha güçsüz olan çocukları sürekli olarak hırpalamaları, eziyet etmeleri ve rahatsız etmeleridir. Zorbalık dövme, vurma, tekem atma gibi fiziksel güç içerdiğinde de aynı zamanda şiddettir. Ancak zorbalık alay etme, dalga geçme, kızdırma, isim takma, kötü söz söyleme, küfür etme, arkadaş grubuna sokmama, dışlama, yalnızlığa terke etme, iftira atma söylenti çıkarıp yayma gibi saldırganlık türlerini de kapsamaktadır.
Soruları cevaplandırınız:
1-) Zorbalıkla karşılaşan bir kişi neler yapabilir?
2-) Zorbalıkla karşılaşan bir kişi kimlerden yardım alabilir?
3-) Siz, bir başkasına bu tür davranışlarda bulundunuz mu? Neler hissettiniz?
4-) Sizin başınıza böyle bir durum geldi mi? Ne yaptınız? Kimlerden yardım aldınız?

Türkçe: Hikaye okuma anlatma.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celular, I hope you enjoy. The address is http://telefone-celular-brasil.blogspot.com. A hug.