22 Mayıs 2008 Perşembe


Matematik: Problem çöz ve blogda yayımla
1-)Ağaçta 33 kuş var. 6 ‘sı uçtu. Sonra 5 tane daha geldi. Toplam kaç kuş var?

2-)Bahçemizde 20 tane gül vardır, bunların 7 tanesi kırmızı, 2 tanesi beyazdır. Geriye kalan güller ise pembedir. Pembe güller kaç tanedir?

3-)Annem doğum günüm için bana 15 liraya elbise, 55 liraya kitap ve 3 liraya da silgi aldı. Annem toplam ka. lira harcamış oldu?

4-)12 tane topum vardı. Arkadaşım Doğa'ya 5 tanesini verdim. Benim şimdi Doğa'dan kaç tane fazla topum oldu?

5-)Benim 2 tane defterim var. Annem 5 tane daha aldı. Babam da 3 tane daha aldı.Şimdi kaç defterim oldu?

6-)Benim 19 tane boncuğum vardı.5 tanesini ablama verdim.Annem 7tane daha boncuk aldı. Benim kaç boncuğum var?

Türkçe : Kitap okuma anlatma çalışması yapılacak.

Not : Ödemesini yapamayanlar sabah derse girmeden önce Fatma Hanımı görebilirler.

Hiç yorum yok: