26 Mayıs 2008 Pazartesi

Matematik:
1-) 20 koyunumun 12 sini sattım. Bunların parasıyla pazardan 16 koyun aldım. Şimdi kaç koyunum oldu?

2-) Bir torba da 5 kg pirinç bulunmaktadır. 4 torbada toplam kaç kg pirinç verdır?

3-) 15 boya kalemimin, 3 'ünü anneme, 4'ünü ablama verdim. Benim şimdi kaç boya kalemim kaldı?

4-) Ağacımın 3 dalı var. Her bir dalında 3 kiraz olduğuna göre ağacımda kaç kiraz vardır?

5-) 21 topun, 3 tanesini Berke'ye , 8 tanesini Türkay'a verdim. Bana geriye kaç top kaldı?

6-) 2- 4 - … 50 ‘a kadar yazarak say.

7-) 100 – 95 - .. 0 a kadar yazarak say.

Türkçe kitap okumaya devam edilecek.

Türkçe Kitap Değerlendirmesi Eksik Olan Öğrenciler:
Berke Aksoy
Tunahan Emir Salepçi
Selin Keskin
Ahmet Efe Baysal
İlayda Kübra Övet
Çağla Şallı
Sertan Kılıç
Yiğit Kamil Akman

Bu öğrencilerin değerlendirme kağıtlarını yarın görmek istiyorum.
İlginize ve bilginize sunulur.

Hiç yorum yok: